незнаю як на рахунок кореляції а деградацією тута заметно попахує ну модуль як модуль шо тут скажеш кому в першому повезло попалось легше кому важче тепер навпаки за шо боролись на те й напоролись мона було прилично написати ну шо є те є а шо на щьот пшеничного та пасан молодець побільше б такіх ше б здав лаби то був би ваще мужигг...... кароч оцінкі норм нема чьо нарікати.
Теорію можна визубрити не розуміючи, що до чого, здати на свої 5 балів, а коли прийде час і на практиці буде трохи по іншому, ніж у конспекті написано - дзуськи, що вийде, якщо голова не варить. Repetitio est mater studiorum
про шо ви говорите я опше не понимаю ти маєш знати як те так і те буш знати практіку не знати теорії це неможливо возьмеш теодоліт і будеш казати цю штучку ми крутим сюда а цю штучку туда і "оце" ми получяємо через те шо зняли "ото" якшо наоборот знатимеш теорію а не знатимеш практікі то у тебе є варіанта сидіти в кріслі і командувати або іти на практіку і тікі ходить около теодоліта і розказувати як і шо має бути але завжди так ти ходити не зможеш от і всьо.!
Теорія потрібна без неї нікуди. Неможливість нормального висвітлення теоретичного питання ще не свідчить про його незнання, суть ти розумієш, а сказати не можеш, комусь таке відчуття знайоме? Ось тому нас є "голови" які мають менший бал, але "варять" краще. Repetitio est mater studiorum
Я так розумію - якщо не може студент сказати (написати, намукати і т.д. ), але розуміє суть проблеми, тоді він знає формули, вміє їх застосовувати і т.д., тому що тут не потрібно писати - потрібно рахувати. Так?
Quote (klieric)
Ось тому нас є "голови" які мають менший бал, але "варять" краще.
Але не треба себе хвалити - задачі не вирішені, а формули не вказані!!!!
Теорію можна визубрити не розуміючи, що до чого, здати на свої 5 балів, а коли прийде час і на практиці буде трохи по іншому, ніж у конспекті написано - дзуськи, що вийде, якщо голова не варить.
А по-моєму правильно говориш... У нас вгрупі є наглядний приклад - ....... Заучує все, що бачить. Практичні, лекції... Але всі вже багато раз переконались, що вона не думає, а тільки заучує.
Повідомлення відредагував lagao - Четвер, 07.05.2009, 14:13
Але не треба себе хвалити - задачі не вирішені, а формули не вказані!!!!
Я не мав себе на увазі, хай мене хвалять інші я не я
Знати формулу і застосувати її це теж різне, але щоб застосувати треба як мінімум знати, так що ще раз кажу без теорії нікуди, навіть у ліс по дрова). Наприклад, за теоремою синусів, знаходимо сторону, записали, вивчили, а коли приходить час і треба за теоремою синусів знайти іншу сторону чи кут трикутника - дзуськи. Розумію приклад навів нікчемний, але нічого кращого не придумав.
Repetitio est mater studiorum
Повідомлення відредагував klieric - Четвер, 07.05.2009, 14:11
На мою думку непотрібно визубрювати всю теорію на зубок, а треба знати де її шукати в разі необхідності , все заповнити неможливо... Але щоб отримати нормальну оцінку приходиться визубрювати (якщо неможе списати )... Практичні знання потрібно мати в любому випатку, без них нікуди
Ну вже й я висловлю свою думку. Теорію треба знати. Не зубрити, не вивчати!
Практику потрібно знати, як воно виглядає з боку теорії.
Озік в тебе блондиниста (світла) голову, але її трохи треба контролювати, впринципі як і будь-яку молоду, світлу або темну. Ми з тобою є свідками просто НЕЙМОВІРНОЇ ГЕНІАЛЬНОСТІ застосування теорії на практиці, вбив би цих зубрілок! Результат потрібен не для викладача і його оцінки, а для тебе!!!!!!!!!!!!! хотів би кинути камінь в город однієї з наук, не представленої на нашому форумі, але мене не зрозуміють
непотрібно визубрювати всю теорію на зубок, а треба знати
Знову заперечу. Нагадаю структуру модулю: 1) 5 запитань з вагою 1 бал за кожне (Сума 5 балів) 2) Задача з вагою у 3 бали 3) Задача на знання формул (напр., гранична нев'язка нівелювання, або кутова, або відносна у полігонометрії, або пряма геодезична задача ...) - вага 3 бали 4) Пояснити задачу за наведеним рисунком - дві задачі з вагою 7 балів 5) Знання теорії за попередній модуль - всього 2 бали!!! То хто є ботан, хто зубрилка, а хто просто не готується до модулю? Тільки за задачі (а це практика) та поняття задачі за рисунками (а це практика) вже 13 балів!!!!
модуль класно продуманий приблизно теорія=10балів практика=10 балів звідси висновок про знання теорія=практика як мона навчитися практики без знань про теорію і навпаки ці всі штучкі взаімоповязані і шоб ви не говорили воно так іє
Повідомлення відредагував Benedukt - Четвер, 07.05.2009, 23:21
модулі нормальні!!! просто потрібно було хоча б трішки підготуватись, тим більше що матеріалу для підготовки вдосталь - лекції, даний сайт і форум, підручники і інтернет. і поменше тоді все буде